Etsimme joukkoomme vakituiseen työsuhteeseen

Rahoitusasiantuntijaa tai -assistenttia

osaksi pientä ja ketterää asiakaspalvelu -yksikköämme, jonka panoksella on merkittävä rooli koko yhtiön menestymisen kannalta. Tehtävässä pääset osallistumaan laaja-alaisesti back office toimintojen hoitamiseen sekä asiakaspalvelutehtäviin eri tuotteiden osalta. Tehtävässä työskentelet tiiviisti yhdessä muun asiakaspalvelutiimin sekä myynnin, taloushallinnon ja lakiasioiden kanssa.

Tehtävässäsi muun muassa

  • Osallistut vahvasti yhtiön päivittäisen back office tehtävien ja asiakaspalvelun hoitamiseen kuluttajatuotteiden sekä yrityshankkeiden osalta yhdessä muun tiimin kanssa
    • Käsittelet korvaushakemuksia ja valmistelet niihin liittyviä päätöksiä
    • Käsittelet poikkeuslupahakemuksia ja valmistelet vastuupäätösesityksiä
    • Käsittelet järjestelmään vietäviä raportteja
    • Valmistelet dokumentaatiota yhdessä myynnin ja lakiasioiden kanssa
  • Valmistelet vakuusarvioita käsiteltäväksi sekä huolehdit vakuuksien käsittelystä.
  • Huolehdit asiakkaan tunnistamiseen liittyvistä toimista yhdessä muun tiimin kanssa.
  • Osallistut prosessien kehittämiseen yhdessä muun tiimin kanssa.

Tehtävässä onnistuaksesi odotamme sinulta 

  • Soveltuvaa korkeakoulututkintoa (esimerkiksi tradenomin tutkinto tai vastaava alempi korkeakoulututkinto)
  • Hyviä tietoteknisiä taitoja sekä halua omaksua uusien tietojärjestelmien käyttöä.
  • Kiinnostusta oppia uutta ja kehittää omaa osaamista finanssialalla.
  • Hyviä sosiaalisia taitoja ja itsenäistä työskentelyotetta.
  • Hyvää suomen kielen taitoa, hyvästä englannin kielen taidosta on etua.

Luemme eduksesi erityisesti, jos sinulla on kokemusta tai osaamista back office tehtävistä tai finanssialalta

Mitä me tarjoamme Sinulle:

  • Mahdollisuuden työskennellä asiantuntevien ja mukavien kollegojen kanssa Helsingin ydinkeskustassa
  • Monipuoliset asiakaspalvelutehtävät takausvakuutuksiin erikoistuneessa vakuutusyhtiössä
  • Innostavan ja ennakkoluulottoman yrityskulttuurin
  • Erinomaisen mahdollisuuden kasvaa ja vaikuttaa roolissasi
  • Kilpailukykyisen palkan ja hyvät henkilöstöedut
  • Hyvät hybridityöskentelymahdollisuudet

Kiinnostuitko? Lisätietoja tehtävästä antaa asiakaspalvelupäällikkö Essi Jaatinen (essi.jaatinen@garantia.fi / 050 3497756). Jätä hakemuksesi ja CV:si palkkapyyntöineen mahdollisimman pian, mutta kuitenkin viimeistään 6.10.2025. Aloitamme hakemusten käsittelyn jo hakuaikana ja palkkaamme heti oikean henkilön löydyttyä, joten toimi pian ja HAE NYT!

Lisää tietoja meistä: www.garantia.fi

18.9.2025