Asiakaspalvelun tiimivastaavaa
Tehtävässäsi vastaat yhtiön asiakaspalvelun päivittäisestä johtamisesta ja kehittämisestä, sekä varmistat laadukkaan asiakaskokemuksen. Osana esihenkilöroolia hoidat myös itse kaikkia yhtiön asiakaspalveluun liittyviä työtehtäviä.
Garantian asiakaspalvelulla on tärkeä rooli yhteydenpidossa asiakkaisiin ja yhteistyökumppaneihin. Asiakaspalvelu vastaa takaus- ja korvaushakemusten käsittelystä, päätösesitysten ja vakuutuksiin liittyvien dokumentaatioiden valmistelusta, vakuutusten ja vakuuksien hoitoon liittyvien back-office toimintojen toteuttamisesta ja kehittämisestä, laskutuksesta ja yhtiön vakuutusjärjestelmän kehittämisestä asiakaspalvelun osalta.
Sopiva tausta: Olet oma-aloitteinen ja huolellinen tiimipelaaja, joka saa vietyä asioita ratkaisukeskeisesti eteenpäin. Arvostamme kokemusta vastaavan tyyppisistä tehtävistä (esim. luottohallinto tai korvauskäsittely), samoin kuin halua ymmärtää tietoteknisiä näkökohtia. Aiempi esihenkilökokemus ei ole välttämätöntä, mutta luetaan eduksi.
Tarjoamme sinulle monipuolisen ja laaja-alaisen näkymän rahoitusalaan sekä oman osaamisesi kehittämiseen. Pääset työskentelemään asiantuntevien ja mukavien kollegojen kanssa Helsingin ydinkeskustassa ja voit hyödyntää osittain myös etätyömahdollisuutta.
Kiinnostuitko? Jätä hakemuksesi ja CV:si palkkapyyntöineen viimeistään 17.11.2024. Lisätietoja tehtävästä antaa Ville Korte (ville.korte@garantia.fi / 040 657 3480).
Toimi pian, aloitamme haastattelut jo hakuaikana.